27.06.2010

BENDEN HABERLER


Nasıl büyümüş değil mi kızım? Anne ben dosim(koşayım) cen beni çek diyor iyice dillenmeye başladı binlerce kez şükürler olsun bu günlerimize çat pat da olsa derdini anlatıyor bıcır bıcır kendince konuşup duruyor öyle tatlı ki yaşıtlarına göre çok geri ama olsun artık umudum var başaracak kızım bu konuşma işini:)

Uzun süredir yokum ve yine uzun bir süre daha yazmayı düşünmüyorum. Ara verme zamanı çokdan gelmiş geçmiş blogumu silmeyi bile düşündüm kıyamadım onca emeğe, bir kişi bile bakıp bir tarif alsa yeter dedim.

6. ayımdayım yeni heyecanımın, yeni bir evlat, evimize yeni bir can, yeni bir soluk gelecek inşaallah. Biraz sorunlu geçtiği için kimselerle paylaşamadım sevincimi, karnım büyüdükçe sitede filan görenler aa sen hamilemiydin diye şaşıp kalıyorlar sonra arkası kesilmeyen malum sorular yoruluyorum, sıkılıyorum. Daha erken değil mi kızın küçük diyenler, en iyisini yapmışsın beraber kardeş kardeş büyür diyenler, bu da doğsun başka yapma diyenler, hiç sevinemedim diyenler.

Sevinmeyin kardeşim siz sevinin diye bir can daha istemedim ki ben, kaç tane çocuğum olsun aralarında kaç yaş olsun diye de sormadım ki.

Çok istedim sadece istedim ve Allah kısmet etti daha ötesi var mı?

Kızım daha anlamıyor ara sıra çekinerek elini karnıma koyuyor sonra hemen geri çekiyor. Beşiğini ve salıncağını kardeşine verecekmiş ama bisikletini vermezmiş:) of bu oda kardeşim gelince dolu olacak bana boş oda alın diyor. Ufak tefek indirimde gördüğüm kıyafetlerden almaya başladım kızım seçiyor kardeşi için ya küçücük aklıyla o kadar zevkli ki kendisi seçip her gelene gösteriyor.

Kızım kardeşinin adı ne olsun diyorum "duna " diyor yani Tuna.

Odamızı düzenlemeye çalışıyoruz hala korkuyorum birşey olacak diye ama yinede hazırlıksız yakalanmak istemiyorum.

Cuma günü akşamda sınav sonuçlarım geldi bütün dersleri geçmişim bu sene bütünlemeye kalmadım çok şükür zaten kalsaydım doğuma son günler kalmış olacakdı ve sınavda çok zorlanacaktım. Allah yardım etti.

Başkaa... kardeşim evleniyor yaklaşık 15 gün var inşaallah mutlu olur biricik kardeşim.

Benden haberler bunlar biraz hamilelik, biraz havalar, daha yazamadığım sıkıntılı olaylar o kadar canım sıkkın ki, sanki çıkıverecek canım yerinden oturmuş üstüme birisi boğuyor sıkıyor beni nefes alamıyorum kımıldayamıyorum, kızım için dayanmaya çalışıyorum evden çıkasım yok saçımı bile tarayasım yok, o yüzden yazamıyorum kendimi zorlasamda olmuyor ama fotoğraf çekiyorum bir kımıldayabilsem güzel tariflerim var aslında paylaşmaya can attığım ama dediğim gibi yapamıyorum biraz ara vereyim, çok inanıyorum oğluşum gelince herşey daha farklı olacak, kızım, eşim ve bana yoldaş sıkıntılarımıza derman olacak diye umuyorum.

Hamilelerin duaları kabul olur derler çok da inanırım ve gerçekten kabul olduğunu görüyorum kendim için pek işe yaramasa da bütün insanlar için dua etmekle geçiyor günlerim daha duyarlı bakıyor insan hayata, insanlara hamileyken, rabbim herkesin gönlüne göre versin. kızımdan cümlelerle kapatayım.
öf öf hep manana hep manana (hep makarna yapıyormuşum)
artik seniden bittim (artık senden bıktım)
of dok isim vay bizaz daha otirim yapim( çok işi varmış hanımın biraz daha otorup yapacakmış:))
baba ben dok pisim
babam olda ditti ben onu beddedim ossa onu dok össesim (babam okula gitti ben onu bekledim sonra onu çok özledim)